4 Ağustos 2014 Pazartesi

BİR TATİLİN DAHA SONUNA GELDİK :(

Merhaba arkadaşlar,

Tatili bitirdim ve geldim.Göl evimizde geçirdiğimiz harika bir tatil oldu. Bütün  aile hep beraberdik.
İznik gölü taraflarında yazlığımız.

İlk gün sabah kahvaltıyı yaptığımız gibi Mustafa Kemal Paşa ilçesine bağlı Su Uçtu Şelalesine gittik harika bir yer daha öncede gitmiştim. Eşim hiç düşünmeden bu buz gibi suyun altına attı kendini keyifli dakikalar geçirdik burada,  piknik yaptık, doğanın güzelliklerini izledik.Sıcak havada şelale sularının noktacıklar halinde üzerimize gelmesiyle üşüdük.

Daha sonraki gün Uludağ maceramız vardı.İlk durağımız Uludağ'a çıkmaya yeni başladığımız zamanlar Ulu Çınar oluyor. 600 seneyi aşkın bir yaşı var.Çınarın etrafı köylülerin sattığı meyve ve hediyelik eşyalarla süslü.
Tabi büyük çınarın altında çaydanlıkla servis edilen masalardan birinde oturduk.Her yer yemyeşil, oksijen deposu ve şehirden uzakta ve yüksekte her şey mis.

Yolumuza çayımızı içtikten sonra devam ettik.İlk önce oteller bölümüne zirveye çıktık. Daha sonra Sarıalan bölgesine gelip teleferik maceramıza başladık. Teleferik dağdan Bursa'ya iniyor. Tercihe göre gidiş-dönüş yapılabiliyor.Biz arabayla gittiğimiz için gidiş dönüş bindik.

Harika bir manzara vardı, insan bakmaya doyamıyor. Bursayı başından sonunu görebiliyorsunuz. Dağdan inerken sadece bizdik teleferikte.Aşağı inince tekrar bileti okutmak zorunda kaldığımız için bu sefer yanımıza Arap bir çiftte bindi. Uludağ'ı Araplar sarmış durumda bizden daha çok geziyorlar ülkemizi.

Diğer günleri bol bol yüzerek, akşamları da İznik'in merkezinde geçirdik.

Gelmemize 1 gün kala gök gürültülü sağanak yağışlı bir akşam üzerinden geriye mis gibi yemyeşil olan bahçe kaldı.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.