14 Ağustos 2014 Perşembe

''MUTLU SON' 'LOREAL ÜÇ ETKİLİ KÖPÜK JEL

MERHABA ARKADAŞLAR,

Bu yazımda ortalama oranlarda şuana kadar kullandığım en başarılı makyaj ve yüz temizleme jeli olarak bu ürünü seçiyorum.
Neden diye sorarsanız çok çok iyi temizleyen ürünler var tabiki ama ya rimeli tam çıkartamıyor ya da derinlemesine temizlik hissi vermiyor. Loreal üç etkili köpük jeli ben şöyle kullanıyorum.
İlk önce göz makyaj temizleyicisiyle gözleri güzelce temizliyorum. Ten makyajını da temizledikten sonra bu ürünü güzelce ıslak yüzümde köpürterek mis gibi yapıyordum...


loreal_üç_etkili_köpük_jel

Ta kii bir gün üşengeçliğin korkunç ellerine düştüğümde yorgunluktan direkt bununla yüzümü yıkamaya başladım. Yıkayıp aynaya baktığımda nasıl ya bu ne dedim aynadaki kişiye :) yüzümde bir gram makyaj kalıntısı yoktu. O gün bugündür diyene kadar vakit kısıtlı olduğu zamanlarda aynen bu şekilde yapmaya devam ettim. Arka bilgi bölümününde de bahsettiği gibi derinlemesine temizlik hep yaptığını düşünüyorum.
Ve geçen mutlu sona ulaştı kendisi ve bitti. 
Şuan elimde oldukça temizleyici ürün var onları bitirmek istiyorum bir an önce. Tekrar bu ürünü almak istiyorum. Gerçekten waterproof ürünleri bile kalıntısız çıkarıyor benden söylemesi.
Cilt tiplerine göre çeşitleri mevcut. Benim biraz karma cildim olduğu için bu tam bana iyi geldi. 

loreal_üç_etkili_köpük_jel

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...