30 Ocak 2018 Salı

MAYBELLİNE 986- MELTED CHOCOLATE

Merhaba Arkadaşlar,
Bu aralar gerçekten en sevdiğim ruj serisiyle karşınızdayım.
Maybelline'nin mat ruj serisinden 987 - Smokey Rose rujunu yazmıştım.
Şimdi sıra 986 - Melted Chocolate olanda sıra.
Kahverengi bir rengi var. Benim dudaklarımda tam bir soğuk kahve duruyor.
Özellikle kış aylarında çok iyi duran bir ruj.
Yapı olarak mat ama ne kuru duruyor, ne dudağı kurutuyor, ne de kaskatı mat... diye gider bu sayacaklarım.
Ben geç keşfettim maalesef bu seriyi ama bende ufaktan seri yapmaya başladım.
Mat olmayanlardan da alıp denemek istiyorum onlarında yapılarını beğenirsem eyvahhh.
Eğer hala denemediyseniz bence koşun bir tane deneyin...


SAĞDAKİ TAKİPÇİ BUTONUNA BASMAYI UNUTMAYIN...

28 yorum:

  1. bu seriyi biliyorum ama ben şu an metalik rujlara taktım indirimde onları toplayacağım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şu an piyasa da metalik ruj furyası var ve çokta güzel duruyor bende bakacağım onlara :)

      Sil
  2. Bende mat bordo var. Bu renkte güzelmiş 💕

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş bu renk. Ben kurutmayan, pütürleşmeyen mat ruj bulunca alıyorum. Bunlara da bakacağım.

    YanıtlaSil
  4. Hala denememiş olmam üzdü biraz, bu renk de baya güzelmiş yazıyorum artık alınacaklara :)

    YanıtlaSil
  5. Maybelline mat serinin yapısını seviyorum. Bu renk de harikaymış. bir ara bakayım :))

    YanıtlaSil
  6. Mat serisini hic denemedim markanin ama aklimda olan bir kac rengi vardi..

    YanıtlaSil
  7. bu seriyi çok başarılı buluyorum,bu rengi de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  8. 43F52Ollie1319214 Nisan 2024 05:41

    F89F4
    matadorbet
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----

    YanıtlaSil

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...