28 Ağustos 2014 Perşembe

SEVDİĞİM İKİLİ AHUDUDULU KİL MASKESİ VE BÖĞÜRTLEN SABUNU

MERHABA ARKADAŞLAR,

Bugün harika bir yazıyla buradayım. Sıcaklardan insanın canı hiç bir şey yapmak istemiyor. Ama cilt bakımını aksatmamak lazım diye düşünüyorum. Cildim kışın bölgesel olarak pul pul dökülen bir cilt ama şuan havanın etkisiyle yağlı cilt tipine dönmüş bulunmakta ;)

Bugün size kullandığım ve çok memnun olduğum iki üründen bahsetmek istiyorum. Biri haftada bir bazen iki kere kullandığım bir ürün olan kil maskesinden bahsedeceğim. Digeri ise bayram tatilinde aldığım böğürtlen sabunu...

İlk önce maskeden bahsetmek istiyorum. Bu maskeyi bir watsons alışverişimde ambalajının şirinliğine ve kokusuna bayılarak almıştım. Ben nedense çok büyük ürünleri pek sevmiyorum. Böyle minik olsun. Bu maskeyi çok büyük beklentiler içinde almadım tabiki. Böyle bir beklentiyi araştırıp soruşturmadan yaratamam. Ama ama ama ta ki bu ürünü yüzümden temizleyene kadar... 
Bildiğin harika bir kil maskesi çıktı ortaya ve çok memnun kaldım. Evimde çok ünlü bir markanında kil maskesi var ve hiç bir fark göremedim açıkçası + üstüne birde mis kokusu var. 


watsons_ahududulu_kil_maskesi

Bu ürün ahududulu bir kil maskesi "çamur terapisi" diyerek güzel bir ambalajla alıcıya sunulmuş. Bir kadın olarak biz kadınlar için her zaman içerik etki önemli ama her zamanda ambalaj bizi çekmiştir. Hangimizin evinde ambalajı sayesinde almadığımız ürün yok ki ;) 

Birde piyasadaki kil maskesinden farklı olarak içinde iri tanecikler mevcut. Bu demek oluyor ki ilk sürerken peeling etkili bekletirken de harika bir maske etkisi yapıyor.
Cildi gerçekten aydınlatıcı ve temizleyici etkisi olduğunu düşünüyorum.

Eğer bir gün görürseniz ve ihtiyacınız varsa denemenizi tavsiye ederim. Böyle bir ürün yerine pahalı bir ürüne para vermeye gerek olmadığını düşünüyorum.



watsons_ahududulu_kil_maskesi


Gelelim diğer güzel bir ürüne "Böğürtlen Sabunu"
Yukarıda bahsettiğim gibi cildim kışın çok kuruyor dolayısıyla yüze sabun mu aaaaa diye bağırarak kaçabilirdim. 
Bu ürünü bayram tatilinde Uludağın eteklerinde köylü kadınların el emeği göz nuru tezgahlarında görerek ve konuşarak edindim. Kadınlar bu sabunları hiç bir kimyasal maddesiz yapıyor. Kendi topladıkları bögürtlenleri (resimdekiler tezgahta yemelik satılıyor, resim filtresiz güzelliğe bakar mısınız?)
böğürtlen

Bu böğürtlenleri kendi emekleriyle işlemden geçirip sabun haline getiriyolar. Oradaki insanlar kimyasal nedir hayatlarında görmemiş herşey doğal, güzel.Neyse konudan sapıyorum sanırım ;)

Böğürtlen sabununun cilde çok iyi geldiğini onlardan öğrendim. Tabi yanlarından ayrıldıktan sonra internette araştırma yapmaya başlayınca onların dediklerinin aynısı yazıyordu şaşırdım doğrusu.


böğürtlen_sabunu

Cilde en önemli etkisi ve alma sebebim "TONİK" etkisi.
(Sizi bilmem ama ben şu ana kadar sürekli kozmetik markaların toniklerini kullandım.)

Canlandıran, onaran, muhteşem kokuların birleşimiyle ferahlatan meyve içerikli bu sabun, cildin yaşlanmasını engelliyor.
(Daha 25 yaşındayım ama sonuç olarak zamanında önlem almak faydalıdır :) )

Antioksidan maddeler içermesinin yanında, dokuların sağlamlığını ve kolojen üretiminden, alyuvarların iyi işlemesine kadar çok sayıda görevi olan sabun, cildi düzenliyor.

Kokusu uzun süre etkili olan böğürtlen sabunu yağlı ciltlerde yağ ve nem dengesini korur.

Köpüğü ile yapılan masaj deri yaralanmalarında hızlı bir iyileşme sağlar.

Kullanımı: Elde köpürtülerek yüz ve vücudunuzda 1 dakika bekletildikten sonra su ile durulanır.

Şeklinde faydaları var bunlar benim sayabildiklerim sayamadıklarımı siz düşünün. Ben her akşam kullanıyorum bu ürünü. Akşam maskemi uyguladıktan sonra tonik olarakta bu sabunu kullandım. Yüzümü duruladıktan sonra da nemlendiriciyle bakımımı tamamladım. 


böğürtlen_sabunu

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...

1 yorum:

  1. maskeyi bende kullanıyorum tek kelimeyle harika canım. böğürtlenleride görünce canım çekmedi değil. sabun konusundada çok iyi yapıyorsun canım artık geriye dönüş var çok tanıdığım insan sabun kullanmaya başladı artık herkez doğallık saflık arıyor.

    YanıtlaSil

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...