25 Temmuz 2014 Cuma

LOREAL EXTRAORDİNARY OİL

Merhaba arkadaşlar,


Bayram öncesi son yazım bu çünkü bayramda şehir dışındayım ve internete bağlanmam biraz zor olacak anca telden instagram hesabımla paylaşım yapabileceğim. Şimdiden hepinizin bayramı kutlu olsun.

Bugünkü yazımda yaklaşık 1,5 aydır kullandığım bir ürünü anlatmak istedim sizlere.Her yerde görmüş olabileceğiniz,reklam tanıtımına girmiş, billboardlarda, tv'de bile sürekli reklamlarını görüyor olduğunuz bir ürünü anlatacağım.
LOREAL_ELSEVE_EXTRAORDİNARY_OİL
Ürün bize kusursuz bakım vaadediyor. 
"Değerli çiçek özlerinin eşsiz birleşimini sağlayan büyülü yapısıyla saç telini kusursuz bir dokuya dönüştürür." demiş ve gerçekleri söylemiş.

İsminden de anlaşılacağı üzere extraordinary(sıradışı, alışılmamış) anlamı taşıyan bir yağ diye geçiyor. Ve ben bu adı gerçekten onaylıyorum çünkü ben daha önce böyle bir yağ görmedim. Ne yapış yapışlık var ne saçları yağlandırma özelliği gerçekten tebrik ediyorum.Kokusundan bahsetmeme gerek yok sanırım çok hoş kokuyor.

Ben gerçekten çok memnun kaldım bu üründen. Bu ürün bize 3 kullanım özgürlüğü veriyor. Şampuanlama öncesi, tarama öncesi ve şekillendirme sonrası son rötuş gibi.
Ben duştan sonra fazla suyu alıp taradıktan sonra saçlarımı iki kısıma ayırıyorum. İki taraf içinde ayrı ayrı 3 pompa alıyorum elime ve elimle yağı hafiften ısıtıyorum ovuşturarak ve saçlarıma yediriyorum.Kurulama sonrasında saçlarım yumuşacık oluyor.Ve saç nedense yağ
lanmıyor ve ben onu anlamıyorum kullandığım saç ürünlerinin çoğu yağlandırma hep yaptı

Kullanmayan arkadaşlara şiddetle tavsiye ediyorum.Her yerde olan bir ürün. 
20 tl gibi bir fiyatı var. Bayram indiriminde 10 tl'ye düşmüş durumda.
Kaçırmamanızı öneririm.

Herkese iyi bayramlar diliyorum. Bir haftalık tatil dönüşü güzel yazılarımla burada olacağım.

Okuduğunuz için teşekkür ediyorum.Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...