6 Ağustos 2014 Çarşamba

SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİM

MERHABA ARKADAŞLAR,

Bugünkü yazım tatilde kullandığım saç bakım ürünlerim.
Yazın saçların bakıma çok ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.Tatiller, düğünler, davetler derken saçlar çok işlem görmüş oluyor.Dolayısıyla bakım oranıda artmış oluyor. Bana göre saçlar yazın daha ön plana çıkıyor. Kıyafetlerden midir? küpelerden, gözlüklerden midir? bilmiyorum da kışa oranla daha görünür oluyor.


down_under_naturals_argan_oil


Derken gittiğim tatilde yüzüp duş aldıktan sonra DOWN UNDER Naturals'ın argan yağlı sıvı saç kremini kullandım. Islak saça tarama işlemini uygulamadan önce kullanıyorum. Ben bu ürünü İstanbul'da da sürekli kullanıyordum ve çok memnundum. Tatilde daha çok faydasını da gördüm. Güneşlenmeden dolayı kuruyan saçlara iyi geldiğini düşündüm.
Daha sonraki aşamam ise taranan saçlarıma sürdüğüm saç yağlarında 1 numara olduğunu düşündüğüm bir ürün Loreal extraordinary oil. Spreyle yumuşayan saçlarıma bu yağı da sürdükten sonra hafiflemiş yumuşacık saçlarım oldu. Tatilde yıpranan saç etkisini bu ikiliyle hiç fark etmedim.


OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...