4 Ağustos 2014 Pazartesi

GÜNEŞ KREMLERİM

MERHABA ARKADAŞLAR,

Tatilde kullandığım ürünlerin yazılarına başladım.İlk olarak güneş ürünleriyle başlamak istedim.
Daha önceki senelerde de kullandığım marka olan Garnier koruyucu sütü bu senede kullandım.
Kendisinden oldukça memnunum.Daha önceki yıllarda kullandığım ürünlerde kızarma aşamasını hep yaşıyordum.Beyaz tenli olduğum için daha çok tenimi korumam gerekiyordu.Garnierda kızarma aşamasını dikkat ederekte olsa yaşamamaya başladım o yüzden bu markada takılı kaldım.



garnier_ambre_solaire

Ürünün bize vaat ettikleri ise şöyle;
  • Güneş korumasında klasik yöntemlerden vazgeçemeyenlere.
  •  Cildinizi UVA ve UVB ışınlarının zararlı etkilerine karşı etkin bir şekilde korur.
  •  Kaktüs nütriflavonları ile cilt nemlenir.
  •  E Vitamininin anti-oksidan özelliği ile cildi erken yaşlanmalara karşı korur.
  •  Yağsız, yapışmayan doku
  •  Suya ve kuma karşı dayanıklıdır.
 Ve kullandığım diğer ürün ise tatile gitmeden hemen önce aldığım SOLAİT MATTIFYING FACE FLUID;



solait_mattifying_face_fluid



Özel formülü sayesinde güneşin zararlı 

etkileri sonucu oluşan kırışıklıkları 

engellemeye yardımcı olur. Seyahat 

boyu ürün olduğu için yolculuklarınızda 

rahatlıkla çantanızda taşıyabilirsiniz.





Bize bunları vaadediyor.

Ben ilk defa bu markayı denedim ve gayet başarılı 

buldum.Tatilde sürekli kullandığım bir ürün oldu ve 

kullanmaya da devam edeceğim kanısındayım.

Şuan koruyuculu yüz kremim olarak baş köşede 

bulunmakta.



Tatilde güneşkoruyucu olarak bu ikisini kullandım.



OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...