22 Mayıs 2018 Salı

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA,
Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim.
Catrice markasına ait hiç bir ürün denemediğimi farkettim.
Denemek için allığa baktım fakat tester yoktu.
Zaten uygun olan fiyatı düşünmeden almama sebep oldu.
Eve gelip denediğim de bayıldım.
Hem allık olarak hem de ayrı ayrı far olarak bile kullanılabilir.
Özellikle pigmentasyonu çok çok iyi
Rengi alt kısımlardan alırsanız pembemsi allık, yukarılardan alındığında ise bronzer gibi oluyor.
Ben çok beğendim denemediyseniz mutlaka bakın derim...








                                   

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
BLOĞUMA İZLEYİCİ OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM...

8 yorum:

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...