6 Ağustos 2014 Çarşamba

VÜCUT ÜRÜNLERİM

MERHABA ARKADAŞLAR,

Tatil serisine devam ediyorum.Bundan sonra cilt bakım ürünleri yazısını da paylaşıp tatil ürünlerini bitirmiş olacağım.Yayınlanmayı bekliyor...


vücut_ürünleri

Tatilde saçtan sonra en çok önem verdiğim diğer konu vücut oluyor. Güneşten korumakla yetmiyor ve devamını getirmemiz gerekiyor. Dolayısıyla duş ve duş sonrası da önem kazanmış oluyor.
Yazımıza Palmolive Thermal Spa duş jeliyle başlayalım. Ben bunun kokusuna bayılıyorum.Arada değiştirsem de tekrar bunu alıyorum.

 Duş jelini kullandıktan sonra body scrub olarakta Watsonstan aldığım Sakura Bella'yı kullandım.Tanecikleri az olsa da nemlendirici özelliği hoşuma gitti ve taneleri de rahatsız edici gelmedi bana.

En son aşamada tekrar Watsonstan aldığım body lotion olarak kullandığım bu ürün tamamen harika orkide kokusuna kanıp aldım ve pişman olmadığım bir ürün oldu. Yapış yapış bir his hiç yapmadı bende öylesine aldığım bir üründü kendisi ama çok memnun kaldım.Bir ara orkide kokulu ürünlere baya takılmıştım o esnada almıştım ve çok bereketli geldi bana sıkılmadan kullanmaya devam ettiğim bir ürün oldu kendisi. Bitene kadar da başka vücut losyonu almayı düşünmüyorum. Gözünüze bir yerlerde takılırsa almanızı öneririm.


OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
 YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...