14 Aralık 2017 Perşembe

Maybelline 987 - Smoky Rose


Merhaba Arkadaşlar,
Geçenlerde indirim sayesinde bulduğum Maybelline'nin bu rujundan bahsetmek istiyorum.
Bende 986 numarası var ve kahve tonlu bir rengi var onun. 987 yazısıyla pembe alt tonlu bir renk olmasıyla bir bakayım dedim. Rengine bayıldım zaten ama standta bulamayınca çekmeceyi açtım bir baktım bir tanesi bana bakıyor kaptım hemen. 
Rengi pembe ama nude tonlu bir pembe. 
Mat yapıda olmalarına rağmen ne kurutuyor ne de o matların sinir bozucu gerginliği bu rujlarda yok. Krem gibi zaten yapıları.





İndirimde 12-13 Tl gibi bir fiyata denk geliyor.
Eğer Maybelline'nin bu rujlarını denemediyseniz deneyin bayılacaksınız...

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...
İZLEYİCİ OLMAYI UNUTMAYIN...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...