21 Aralık 2017 Perşembe

2018 - AJANDA, PLANNER (1.BÖLÜM)

Merhaba Arkadaşlar,
Özellikle 2 senedir ülkemizde büyük bir gelişme söz konusu planner- ajanda anlamında.
Yabancı firmaların o harika tasarımlı ajandalarından sonra yerli firrmalarda artık kendilerini göstermeye başladı.
Ben bu yıl 2 adet ajanda aldım. Biri bu. Diğerini de ayrı bir postta göstereceğim.
Detaylarını yeni yıl geçince göstereceğim.
Gelelim bu güzel ajandaya;


Get Estilo markası. Öncelikle youtube sayesinde keşfettiğim Gamze'nin kendi markası.
Ajandanın modeli Boss. Ben en çok bunu beğendim hem şık,hem de gerçekten boss yani.
Ben aldığımda 60 TL civarındaydı.
İçi telli olması sebebiyle değiştirme şansınızda var ve tek yıl kullanmanıza gerek kalmaz.
Ucundaki süsleri de (charm) get estilonun sitesinden aldım.
Kalemi Aliexpress'ten çok uygun bir fiyata aldım.
Dediğim gibi içini en kısa zamanda bölüm bölüm göstereceğim.

Diğer ajandamın yazısı da en kısa zamanda geliyooorrr...

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...
İZLEYİCİ BUTONUNA BASMAYI UNUTMAYIN...
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...