13 Aralık 2017 Çarşamba

MAC HEDİYEM VE MAKYAJ UYGULAMASI

Herkese Merhaba,
Biliyorum ve farkındayım buralara artık uğramaz oldum. Okuma listemdeki kişileri okuyorum ve çıkıyorum bloğumdan.
Sosyal medya sağolsun bize orada yazma zorunluluğu oluşturdu okunabilme için. Tabi orada da resim ziyade okuma ne orandadır bilemem.
Neyse geçenlerde Mac'in instagram üzerinde bir yarışması vardı. Elinizdeki rujlarla swatch yapılması isteniyordu ve kazanan kişilere de Mac'ten istediği bir ürün ve istediği tarihte makyaj uygulaması hediye ediliyordu.
Tabi hemen harekete geçtim haliyle. Resimdeki sonbahar temalı swatch'u hazırladım.


Yarışma sonlandı derken bir gün DM geldi instagram hesabıma. İstediğim ürünü ve makyaj uygulaması için tarih istediler. Bende moisture fondötenini istedim ve tarih verdim. Ürünü kısa sürede gönderdiler :) 
Makyaj uygulaması ise aşağıdaki Vlog'umda izleyebilirsiniz.
Mac ailesine buradan teşekkür ediyorum 


İzlemişken abone olmayı da unutmayın :)


YAZIMI OKUDUYSANIZ YORUM BIRAKMAYI VE İZLEYİCİ OLMAYI SAKIN UNUTMAYIN...
TEŞEKKÜR EDERİM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...