21 Aralık 2017 Perşembe

LOREAL MUCİZEVİ YAĞ - SAÇ KREMİ

Merhaba Arkadaşlar,
Uzun süredir yazmak isteyipte bir türlü yazamadığım bir ürünle karşınızdayım.


Bu gördüğünüz şişe benim 3.şişem olur.
3 şişe kullanıpta memnun kalmama gibi bir durum olamaz.
Ben bu ürünü nasıl anlatsam bilemiyorum.
Saçlarımı yağlandırmaması mı desem, bunu sürünce ki saçlarımın hafifliğimi desem, saçlarımı parlatması mı bilemedim.
Evet bunların hepsini yapıyor bu arkadaş.
Diplere gelmeyecek şekilde uyguluyorum. Tabiki dibe geldiğinde muhakkak deri onu alır ve yağlanma yapar orası kesin ve neredeyse tüm saç kremlerinde olduğu gibi bunu da dipten uzak tutalım.
Ama gerçekten çok iyi bir ürün ve kokusu da çok güzel.
Eğer hala denemeyeniniz varsa kesinlikle deneyin.

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
İZLEYİCİ BUTONUNA BASMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...