14 Aralık 2017 Perşembe

Bioder Cilt Ürünleri ve Yorumlarım


Merhaba Arkadaşlar,
Geçenlerde Bioder firması bana mesaj gönderdi. "Merve hnm, size ürün göndermek istiyoruz." diye. İletişim bilgilerimi istedi bende kendimce güvenilirliğini araştırdıktan sonra bilgilerimi gönderdim. 
10-15 gün sonra kocaman bir kutu geldi. 
Bioder'in gönderdiği ürünlermiş. Hemen açtım tabi. 
Kutunun içinde: 
Micellar Su
Yüz kremi
El kremi vardı.


 Ürünlerin sadece ikisini kullanıyorum şuan. Micellar suyu ve yüz kremi.
Micellar su yüz ve göz içinde kullanılabilir diye yazıyor.
Ama benim yorumlarımda göz için pek uymadı açıkçası. Göz çevremi biraz kuruttu açıkçası.
Ama Yüz Kremine bayıldım desem doğru olur. kremi sürdükten sonra anında emiliyor ve yapış yapış his hiç olmuyor. 
El kremine henüz bakmadım.Onu da kullanınca yorumlayacağım. Ama yüz kremi benden geçer not aldı.
Micellar su yüz için efsane güzel ama göz için ayrı bir ürün kullanılmalı.
Benim yorumlarım bu şekilde.

BİODER firmasına buradan teşekkür ediyorum.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...