21 Aralık 2017 Perşembe

GARNİER NEM BOMBASI

Merhaba Arkadaşlar,
Bu ara elimde biriken yazıları sonunda sırayla sizinle paylaşıyorum.
Mutluyum o yüzden :)

Gelelim bugünkü konumuza.


Benim cildim kuru,karma yazın yağlı sürekli değişen anlam veremediğim şekilde karmaşık bir tip.
Geçende Gratis indiriminde bu nem bombasını alayım dedim.
Cildim bu tuhaf havalar dolayısıyla kurudukça kurudu ihtiyacım vardı böyle bir şeye.
Hemen denedim tabi. 
İlk izlenim olarak bayıldım. Cildim gerçekten neme doydu.
Olayın perde arkasına gelecek olursak;
Üzerinde de yazdığı gibi 1 maske = 1 haftalık nemlendirici serum mu acaba?
Bence kesinlikle değil bana göre ise;
1 maske = 2 gün nem yani.
2 gün herşey harikaydı. Makyajım nemli cildimde parıl parıldı taki 3.güne kadar. 3.gün nem oranı eski haline kurumaya başladı cildim.
Benim fikirlerim böyle dürüst olmak gerekirse.
Ben bu maskeyi ne zaman kullanırım dersem,
Kışın o soğuk, kuru günlerinde özel bir yere mi gideceğim o zaman alıp yaparım 2 günü süper geçiririm.
Siz kullandınız mı?

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
İZLEYİCİ BUTONUNABASMAYIUNUTMAYINIZ :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...