29 Aralık 2015 Salı

Watsons Yılbaşı İndiriminden Aldıklarım



Merhaba Sevgili Okurlarım,
Yılbaşının yaklaşması sebebiyle firmalar resmen yarışa girdi.
Ee haliyle bize de bu yarıştan faydalanmak düşer.
İlk indirimi Watsons yaptı. İndirimin içeriği gayet güzeldi. Almam gereken ürünlerde %50-40 indirim vardı. 
Watsons'un yaptığı ilk olunca hemen alacaklarımı koşup aldım.
Şimdi gelelim aldıklarıma. (ablamla beraber aldık onunkiler hangisi aşağıda belirteceğim)

Genel görünüş bu şekilde

Kutular itinayla açıldı ve toplu resime girdiler.

Gelelim daha detaylı fotoğraflarla ürünlere bakmaya...

Loreal'in ürünlerini çok sevmeye başladım. Gündüz kreminden sonra gece kremini de aldım.
İlerleyen yazımda Skin Perfection serisini detaylıca anlatacağım.

Loreal_skin_perfection_gece_kremi
Loreal Skin Perfection gece kremi

Gelelim diğer ürününe bayılarak kullandığım serumuna kuru-karma cildimi harika yapan kıvamıyla, kokusuyla kullandığım tekrar aldığım bu ürüne.
nemlendiriciden önce kullanıyorum bunu yumuşacık oluyor yüzüm.
Detaylı yazısını yazacağım...

Loreal_skin_perfection_serum
Loreal skin perfection serum

Daha önce sebamed'in göz çevresi olan kremini kullanıyordum hiç bir etkisini görmedim. 
Bu sefer Loreal'i aldım. Sanırım bir şeyden çok memnun kalınca o markaya takıyorum.

Loreal_Triple_Active_Eyes
Loreal Triple Active Eyes

Gelelim şimdi derin bir konuya eyeliner.
NYC markasının eyelinerını kullanıyordum. Fırçasının uzunluğu beni rahatsız etti ve değiştirme aldım.
Maybelline keçe uçlu eyelinerını aldım. 
Bakalım bundan memnun kalacak mıyım?

Maybelline_Master_Graphic_Eyeliner
Maybelline Master Graphic Eyeliner

Bakım denilince akla ilk gelen şeylerden biridir "Yüz temizleme Jeli"
Bu konuda da her marka beni kendine sevdiremiyor sanırım.
Biraz şişesinin güzelliği, biraz alkolsüz olması, kokusuz olması!
Kokusuz...Kokulu 
Hayır değişik bir şey kokuyor. İlk başta bu sizi biraz rahatsız edebilir ama alıştım :)

Neutrogena_Liguid_Yüz_Yıkama_Jeli
Neutrogena Liguid Yüz Yıkama Jeli

Veee bakım gelince hepimizin aklına gelen 2.şey "Göz Makyaj Temizleyici"
Şişeler bitiyor ama bu kadar iyi bir temizleyici düşüncesi bitmiyor. 
Harika bir ürün gözününüzde nasıl makyaj varsa tamamen çıkarıyor.


Neutrogena_Göz_Makyaj_Temizleyici
Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici

Beyaz tenli biri olarak koyu renk rujlar her zaman bana yakıştığını düşünüyor.
Müthiş bir bordoluk var renkte.
Bayıldım...

Pastel_ProFashion_Matte
Pastel ProFashion Matte

Ablamın aldıklarına geldik.
Bu göz çevresi kremi Loreal'den...
diğeri de Gece Kremi...

Loreal_Youth_Code_Göz_Kremi
Loreal Youth Code Göz Kremi

Loreal_Youth_Code_Night_Krem
Loreal Youth Code Night Krem

 Watsons'tan aldıklarım bu şekilde.
Tavsiye ettiğiniz, sorun yaşadığınız benim kullandığım ürünleri benimle paylaşın bilgi paylaşımında bulunalım.

Sitemi takip ederek desteklerinizi bekliyorum...

Okuduğunuz için teşekkürler.

instagram: merveilehayattan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...