8 Aralık 2015 Salı

KIZIMI, DERİN'İMİ ANLATAN BİR YAZI

"DERİN"
Benim minik prensesim
Beni dünyanın en güzel ünvanına "anne" ulaştıran bebeğim.
Bugün tam 7.ayını dolduruyoruz.
Zamanın geçtiğini onunla anlamak imkansız ta ki resimlere bakana kadar.
Şimdi biraz resimlerle zamana tanıklık edelim.
Geçmişten günümüze kızımla zamanın akışına onun muhteşem değişimine şahit olacağız.
08.05.2015

Hastane oldamızdan bir görüntü


Kapı süsümüz


Uykudan uyanınca beşiğinden alıp odaya geçiş serüvenimiz


Babamız Beşiktaşlı olunca sonuç resimdeki gibi oluyor.


Artık gülüşlerimizin çoğaldığı zamanlar


Bana hareketler yaparken "Anne gel boks yapalım" der gibi


Gülüşüne, boncuk gözlerini yediğim yavru kuşum


Şaklabanlıklara başladığımız en güzel zamanlarından


3 aylık gazlı bir bebekle tatile gidiyoruuuz, gittik ve bebekle yapılabilen tatili bol gezmekle yaptık.



Uykusu geldiği zamanlarda tek çözümümüz SALLAMAK oldu.



Hayranı olduğumuz ineğimiz :)



Canım kızım ve ben

gezmelere giderken

bayramdan bir kare


canım ailem benim



ve en son resmi dün çekildi ben işteyken telime gelen sürpriz resim :)


Benim canım kızımın görüntülerinden bir derleme

Ay dönümlerinde çektiğim resimleri de en kısa zamanda yazacağım.

yorumlarınızı bekliyorum...

2 yorum:

  1. Canım kardeşim benim bir ömür boyu eşinle Derinimle mutluluklar...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...