10 Aralık 2015 Perşembe

Loreal Paris Revitalift Lazer ×3

Sevgili okurlarım merhaba,
Geçen gün Loreal'in kendi sitesinde yepyeni bir ürünü gördüm.
Yaşlanma karşıtı Revitalift Lazer ×3 
Tabiki 26 yaşındaki benim için değil bu ürün.
Annem için alınabilir bir ürün derken form çıktı karşıma.
Formu dolduranlara deneme ürünleri gönderiyorlarmış. Ben her zaman deneme ürünlerinden yanayım. Çünkü hepimizin vardır alıpta cildimizi mahveden, cilt tipine uymayan ürünleri çöpe atmışlığımız. 
Loreal'de kendinden o kadar emin bir marka ki herkese gönderiyor.
Bugün kargom gelmiş ben yokken.Birde baktım 2 günde göndermişler şaşırdım.
Paketin içeriği 14 günlük deneme seti şeklinde.
Bu ürünü bugünden itibaren annem üzerinde uygulayıp fotoğraflayacağım.

Teşekkürler Loreal







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...