22 Aralık 2015 Salı

Hafta Sonu Mini Alışveriş

Sevgili okurlarım hepinize merhaba,
Hafta sonu mini bir alışveriş yaptım.
Aldıklarım tamamen ihtiyaçtı. 
Aldıklarımı resimler üzerinde anlatsam daha iyi olur.

Evet gördüğünüz üzere sadece 3 paket var. Bu gayette normal olan alışveriş boyutu.
Gelelim şimdi paketlerin içindeki cicilere...



İlk olarak English Home paketine. O gün mağazaları gezerken içi mis gibi kokan English home'a girmezsem olmazdı. Gayet kalabalık olan mağazanın içinde neredeyse tüm ürünlerde %50 indirim söz konusuydu. Gözüme bir şey takılır mı? diyerek etrafı incelerken bu saat hoşuma gitti. Yatak odamda da saatin olmayışı sebebiyle 40 tl'den 20 tl'ye inen bu saati aldım. Rengine özellikle bayıldım...


Diğer paket ise bu ara furlar estiren H&M'nin kozmetik bölümü.
Benim gittiğim alışveriş merkezinde en son yoktu. Oraya da geldiğini öğrendiğim ise kesinlikle ilk gireceğim yer olacaktı kendileri. 
Gittiğimde çok büyük değildi. Bazı AVM'lerde çok geniş alana sahip olan kozmetik bölümü benim gittiğimde sadece kasaların ön standlarındaydı.
Neyse girdiğim gibi çok inceleyemesem de bu sünger dikkatimi çekti. Uzun süredir istiyordum ve HM'den alırım diyerekten bekletiyordum. Fırçalarda çok güzeldi ama yerin küçüklüğü beni hayal kırıklığına uğrattı açıkçası. Bir daha ki gidişimde standların önüne geçip detaylıca inceleyeceğim.
Aldığım bu sünger yumuşaklık açısından benim hoşuma gitti diyebilirim.Ben bunu genelde göz altı kapatıcımda kullanmayı düşünüyorum. Ama evde deneme yaparken Pure Beauty markasının CC kremi nedense cildimde tuhaf duruyordu. Süngeri ilk onunla denedim ve BAYILDIM. Çöpe gidecekti güzelim ürün.
Hatta aradaki farkı fotoğraflayıp burada göstereceğim sizlere.
Makyaj süngerinin fiyatı: 9,90 TL



Veeee
Son zamanların müthiş sükse yapan peelingi Yves Rocher Kayısılı peelingi...
Her cilt tipine uyan, anlatıla anlatıla bitirilemeyen, kokusuyla mest eden, minikliğiyle göz dolduran :) ürün.
Evet hepsi doğru.
O kadar güzel ki mis gibi kokuyor, cildi derinlemesine kesinlikle temizliyor, ölü deri de neymiş deyip yok ediyor, geriye yumuşacık cilt bırakan bir peeling kendisi.
Şişesinin küçük olması gayet güzel. büyük olup oradan oraya savrulacağına, tarihini tazelikle koruyacak bir ürün kendileri.
parmağınızın ucuyla aldığınızda yüzünüze yetipte artacak rün şişesinin tam aksine çook bereketli.
Sanırım çok övdüm.
Ama gerçekten çok iyi bir ürün.
fiyatı ise: 11,90 TL














Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Bloğumu takibe alın. Gelişmelerden haberdar olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...