18 Aralık 2015 Cuma

İnstagram İle "Merveilehayattan" #1

Merhaba okurlarım
Bir önceki yazımda bahsetmiştim instagramla ilgili düşüncelerimi şimdi dediklerimi uygulamaya geldi sıra.
Belli aralıklarla artık instagramda paylaştıklarımı burada daha detaylı olarak yorumlayacağım.
Bu ilk yazım olduğu için yüklediğim resimler biraz fazla olduğu için belli sayıda yükleyeceğim. 
Kendimce aldığım karar doğrultusunda 15-20 resim yüklediğim zaman buraya yazımı yazacağım.
Artık başlayalım isterseniz 

 "merveilhayattan"



Makyaj malzemelerim de en sık, elimin altında olması gereken ürünleri bir sepette topladım. Benim için hem kolay hem daha rahat olmuş olacak. Dolap veya makyaj çantası içinde hepsi birbirine karışıyor. Evde böyle durması hem düzenli durmalarını sağladı hem o nerede bu nerede diye aramamış olacağım. Ürünler uzun süredir kullandığım ürünler sormak istediğiniz bir şey varsa cevaplayabilirim.


Bu resimdeki fırçalarda makyaj sepetimde ki ürünler gibi en çok kullanılan fırçalar. İkea saksılarını makyaj saksısı yapan milyonlarca insandan biriyim. :)


Bu da bakım sepetim desem.
Bu ara en çok yenilemek istediğim ürünler kendileri.
Artık sıkıldım bazılarından bazıları ise sepetimin müdavimi olarak devam edecek.
Mesela Neutrogena göz makyaj temizleyicimin üstüne tanımıyorum.



Bu iki resim bağlantılı 'alışverişe giderken' yaptığım basit bir makyajım. Evimin oralarda kızımla ikimizin hem hava almak hemde alışveriş maksatlı evden çıktığımızda renk gelsin yüzüme dediğim anlardan biri. :) 
(Kaşlara bakmayın çıktığımda kuaföre gittim.)


Gelelim bakımla ilgili bir konuya.
Bakım sepetime tekrar bakarsanız anlarsınız Loreal toniğim bitti dibinde görüldüğü üzere.
Tonikte her seferinde başka ürün alıyorum nedeni bilmiyorum :)
Araştırırken yurtdışında bu ürünü evet yanlış duymadınız Rosense markasını (Türk markası) o kadar çok gördüm ki şaşırdım, gurur duydum. O kadar çok duydum ki, gördüm ki var bu işte bir iş dedim ve araştırmaya başladım. %100 doğal dediği için artı aldı zaten ve birçok özellikte faydasını okuyunca şans vermekte yarar var dedim ve aldım. 2 gündür kullanıyorum deneyip göreceğim. 


Ganimetlerim :)
Evde bir anlık aklıma gelmesiyle hepsini yan yana koymamla aaa ne güzel renkler var dediğim an.
Makyaj yapasımın geldiği anlar.
Ama benim hiç birşeyim yokki dememek için herşeyinizi yanyana koyup bakmanız yeterli...


Dün makyajımı işyerinde yaptım.
Yanıma aldıklarım en ihtiyaç duyduklarım bunlar.
Gayette makul seviyede oldu :)


Yeni yıl hediyeleri dedim bunlara.
Çünkü o akşam hem yeni yıl hemde ablamın doğum günü.
Bunlarda ona aldıklarım :)
Kalemlerinde swatchları bu şekilde...


Ahmet Ümit'in Beyoğlu Rapsodisi'ni okuduktan sonra sanırım bütün yazılarını, kitaplarını okuyabilirim.
Bu kitabını da kitaplığa ekledim en kısa sürede başlayacağım.

Evde tatlı krizine mis gibi Frambuazlı Cheesecake giderdi.





İşyerinde de profiterol giderdi diyerek yazıma son veriyorum...

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Yorumlarınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...