5 Aralık 2015 Cumartesi

Son zamanlarımın favorılerı

Lorealvolumemıllıonlashes
Deborahdd
Lorealtruematch
Rımmellondon
BalmJovı
Son zamanlarımın favorı makyaj urunlerını paylasacagım.
Bu ürünlerin hepsinden müthiş memnunum. Heralde sürekli alacaklarımın arasında olacaklar. Ta ki yeni ürünler deneme ihtiyacı duyana kadar...

Maskaram Loreal Volume Mıllıon Lashes performansı cok ıyı

Deborah DD fondöteni bana satış yapan bayan önerdi ve o günden sonra başka fondöten bakmadım bile pürüzsüz bir cilt yaptığının garantisinı verebilirim

Loreal True Match pudra cok cok ıyı dibini gördüm tekrar alabilirim

Bronzer olarakta Rımmel London bronzerı uzun bir süredir kullanıyorum artık sonuna geliyorum. Yedekte bronzerım var farklı bir markayı almıştım bakalım zamanı gelince yazacağım.

Veee tüm zamanlarımın tek kahramanı The Balm Balm Jovı palet. Bununla ilgili ne denir bilemiyorum. Gece-gunduz her zaman kullanılabılır palet benım sag kolum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...