18 Temmuz 2014 Cuma

Cilt Bakımı Rutinim


Merhaba kızlar
İlk olarak genel ihtiyacımız olan cilt bakımıyla başlamak istedim. Her akşam kullandığım ürünler genel olarak bunlar...
İlk olarak Gratisten aldığım aloe veralı makyaj temizleme mendilleriyle işe başlıyorum yeni aldım sayılır.Ama pek memnun olduğumu söyleyemeyeceğim çünkü ıslaklığı pek fazla olmadığı için biraz bastırmak zorunda kalıyorum. Benim pakette de sorun olabilir başka çeşitlerini denemekte fayda var.
Mendille iyice temizledikten sonra Neutrogena siyah nokta temizleyicisiyle güzelce yüzümü ovaladıktan sonra ılık suyla yıkıyorum. Gayet güzel etki bıraktığını düşünüyorum.
Diğer aşamam ise yine Gratisten aldığım 2 kullanımlık oksijen maskesinden çok memnun kaldım. Cildin nem oranını harika şekilde yükseltiyor.
Maskeden sonra Lorealin toniğini kullanıyorum. Harika bir kokusu var ve çok memnunum.
Göz kremi olarakta Sebamedi kullanıyorum.Şimdilik memnunum
Son aşamada sürekli kullandığım olay yüz kremi 2.tüpüm ve benim cildimi iyi bir şekilde nemlendirdiğini düşünüyorum.

Cilt bakım rutinim genel olarak böyle yüz yıkama jeli ve maskesi olarak ihtiyacıma göre değişik değişik kullanıyorum kil maskesi, nem maskesi, temizleme sütü...

Bu tür ürünlerden sık sık bahsetmeye çalışacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...