24 Temmuz 2014 Perşembe

BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM

Merhaba arkadaşlar, 

Bugün sizlere yaklaşan bayramın mağazalarda oluşan indirim furyasından kendime düşen payımdan bahsedeceğim.

Ben alışverişimi Watsonsta yaptım. Gratise biraz mesafem olduğu için gidemedim. Pekte birşeye ihtiyacım yoktu şuan aslında, bir iki şey aldım o kadar.

Bu alışverişte biraz şanslıydım sanırım. Çünkü geçen gün watsons kartı çıkarmıştım içinde de indirim kartları vardı e bide bayram indirimi üzerine eklenince benim indirimim daha fazla oldu tabi.

Aldıklarım bunlar. Uzun süredir bloglarda da gördüğüm cc kremlere Pure Beauty'le başlamak istedim çünkü kullananların oldukça memnun olduğunu gördüm bu vesileyle denemek istedim indirimde olunca hemen aldım. Mağazada renk için tester denememde ivory bana daha uyumlu geldi açık tenli olduğum için ve kokusuna da bayıldım.Ürün bilgilendirmesini de bayramdan sonra yapacağım biraz kullanalım bakalım.

Diğer aldığım ürünü bu yaz herkeste gördüğümüz marka Solaitten yana kullandım. Solait yüz kremi aldığım bu ürün.Tatillerde bronzlaşırken en önem verdiğim yer yüzüm oluyor.Yüzdeki bronzluğu seviyorum ama korumakta da fayda var. Bu ürünü tatil dışında da her zaman kullanılabiliriz. Ama önemli faktör bayram tatili oluyor galiba ;)

Vücut spreyi de bana sürpriz oldu çünkü yüz kreminin yanında hediye olarak verildi.Tabi eve gittiğim gibi denedim ve tam bir yaz kokusu mis gibiydi. Tabi boyut olarak çok küçük ama yine de idare eder bir hediye oldu.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.Yorumlarınızı bekliyorum.

4 yorum:

  1. cc krem bi harika martan beri kullanıyorum çok memnunum tekrar alacağım kesinlikle inşallah sende memnun kalırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende tavsiye üzerine aldım bakalım kullanmadım daha bayram tatilinde kullanacağım

      Sil
  2. Cc kremin fiyatı indirim üstüne kupon indirimiyle beraber kaça geldi ?:)

    YanıtlaSil

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...