23 Temmuz 2014 Çarşamba

WATSONS PURE BEAUTY ALIŞVERİŞİM

Bugün size Watsonstan aldığım Pure Beauty ürünlerinden bahsetmek istiyorum.
Daha önce bu markanın herhangi bir ürününü kullanmadım üründe indirimdeyken denemekte fayda var diyerekten attım sepete.
Koreli bir firmanın Watsons için yarattığı bir marka olduğunu biliyorum yanlışsam düzeltebilirsiniz.Daha önce watsonsun kendi diğer markalarını kullandım maske vb.ürünleri ve komik bir fiyata edindiğim ürünleride oldu genel bakışım olumlu oldu.Özellikle ceviz kabuğu parçaları bulunan kil maskesi favorilerime eklenmişti. Bu seferde Pure Beauty ürünlerini denemek istedim.


Pure Beauty Geoaqua Ultra-Hydrating Serum
Uzun zamandır serum almak istiyordum. Bunu şirin kutuyu görünce bir yerden başlamak lazım diyerek aldım.
Bakalım kullandıkça fikirlerimi olumlu-olumsuz-etkisiz hangi şekilde etkileyeceğini göreceğiz.Ürün bize cildi nemlendirme etkisi olduğunu ve cildi yumuşattığını söylüyor deneyip göreceğiz.



Serumun yanında aldığım diğer Pure Beauty ürünü ise bir maske.
Artık şunu çok iyi biliyorum maske hastalığım var.
Maske üzerindeki resimdende anlaşılacağı üzere nar özlü.
Yüze yapışan kağıt şeklinde bir maske henüz kullanmadığım için detaylarına inemeyeceğim.
Böyle maskeler bana serinlik hissi veriyor bakalım bunun bende ne gibi bir etkisi olacak uygulayıp göreceğiz.

Ben böyle bir alışveriş yaptım aldıklarımı sizlere aktardım sonuçlarına size kullanıp aktaracağım.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sizin yorumlarınızı da bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...