15 Mayıs 2018 Salı

Wet'n Wild Highlighter - Precious Petals


Herkese merhaba bu ara sanırım her şeye ara verdim.Sosyal medyada da aktif pek değilim ama ara sıra paylaşımlara devam ediyorum.
Neyse son zamanlarda çok sevdiğim bir aydınlatıcıyı sizlere göstermek istiyorum.
Çoğunuz görmüştür zaten gratislerde.
Bende ki Precious Petals rengi. Açık tenlilere gayet güzel durduğunu söyleyebilirim.
Kimileri sim sim dirmuş demiş ama ben öyle düşünmüyorum. Gayet ıslak ve parıl parıl duruyor. Fiyatı da çok pahalı değil hele indirimde alırsanız çok iyi fiyata gelecektir.





1 yorum:

  1. son zamanlarda en sevdiğim 5 aydınlatıcı içine rahatça girer bu...

    YanıtlaSil

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...