18 Mayıs 2018 Cuma

BİM NATURALOVE MAKYAJ FIRÇA SETİ

Merhaba Arkadaşlar,
Alalı baya olan fırçalardan bahsetmek istiyorum.
BİM'in her hafta yapılan kampanyalarından birinde bu Naturalove fırçalar çantalı şekilde geleceği haberini alınca evdekiler yetmezmiş gibi bekledim.
Real Techniques'e benzerliği de biraz kaliteyi düşürüyor ama önemli değil. Orjinal bir şekli olabilirdi.
19,90 TL fiyatı vardı bu arada. En kötü bir fırçası işime yarasa yine kardayım diye düşündüm.
Ki bayıldım tek kelimeyle.


Başlayalım sırasıyla ne amaçlarla kullandığıma;

Baştaki o büyük fırça tabiki pudra fırçası 
İkinci sıradaki yassı fırça tam anlamıyla maske fırçası oldu. Öyle deneyin bayılacaksınız.
Üçüncü sıradaki kapatıcı fırçası olarak nokta, detay fırçası. Ben henüz kullanmadım onu.
Ve son fırçaaaaa
Aslında bu seti almamdaki asıl fırça o olabilir. Ben bu fırçaya bayıldım. Ben bununla aydınlatıcı kullanıyorum ve efsane, kesinlikle deyin... Yıllarca fan fırçasıyla çile çekiyormuşum :)

Sonuç olarak;
Fırçaları kaç kere yıkadım bilmiyorum ama hiç bir şekilde dökülme olmadı.
Saplarında oyanama yok.
Ve yumuşacık...
Eminim yine gelecektir ve almadıysanız kaçırmayın.

Bloğuma abone olursanız çok sevinirim.

İnstagram: Merveilehayattan 
Takip etmeyi unutmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...