1 Şubat 2018 Perşembe

OCAK AYINDA KULLANDIĞIM MAKYAJ MALZEMELERİM

Herkese Merhaba
Yeni yıla girmemizle kendimce kararlar aldığım konulardan biri de tabiki makyaj konusu.
Artık her ay düzenli olarak belli ürünleri kendime aylık olarak ayıracağım.
Mesela far paletlerini, allıkları.
Ocak ayı itibariyle bu uygulamaya başladım ve istikrarlı bir şekilde uyguladım.
Başlayalım isterseniz
Gördüğünüz ürünleri bir ay boyunca sürekli kullandım. 


Göz ürünleriyle başlayalım;
  • Bu ayın paleti The Balm'ın Balm Jovi paletiydi. (Eşimin hediyesiydi 3-4 senelik bir palet bu arada)Bu palet dolapta bir köşede hep duruyordu. Üstüne kaç tane palet aldım bilmiyorum o yüzden elim hiç gitmiyordu. bu uygulamayla baya renkleri kullanıp 2 renginde dipleri baya açıldı uygulamam sayesinde :)
  • Diğer parçamda Wet'n Wild Brulee isimli paleti oldu. Bu renk gerçekten çok iyi. Farın yapısı, kapatıcılığı efsane. Dibi de baya açıldı. Far sürmeden önce tamamen bunu sürüp sonra farı uyguluyorum.
  • Göz makyajından devam edelim. Eyeliner olarak bu ay Miniso'dan aldığım bu 24 saat kalıcı olan eyelinerını kullandım. Ucu çok ince ve çok rahat sürülüyor. Hata yapma riski minimum ucu ince olduğu için. Kalıcılığını da gerçekten başarılı buldum fiyatına oranla.

  • Rimel olarak tabiki son zamanların meşhur ama benimde favorim olan Loreal Paradise maskarayı kullandım. Ben bunu çok başarılı buluyorum. Kimisi dökülüyor diyor ki bende aldığım günden beri kullanıyorum bir kere dökülme sorunu yaşamadım. Kirpiklerime dolgunluk veriyor ve çok güzel uzatıyor. Daha ne olsun ki...

Ten ürünlerine geçecek olursak ;

  • Geçen ay keşfettiğim bir marka olan LR'ın fondötenini kullandım. Yapısına, kapatıcılığına, duruşuna, bitişine, kalıcılığına bayıldım tek kelimeyle. Gerçekten çok başarılı buldum. Denemediyseniz kesinlikle bakın. Duyduğum bir konu ise Estee Lauder'la aynı partide üretilmesi oldu eşdeğer diyebiliriz.
  • Gelelim pudra konusuna. Karma cildim olduğu için pudrayı sınırlı kullanabiliyorum. Pudra kullanınca kuruma sorunu yaşıyorum. Sadece T bölgem ve gözaltlarım için kullanıyorum kendisini. Yılbaşında tesadüfen bulup aldım Essence transparan pudrayı. Çünkü hiç bir zaman bulamıyordum. Vee övgüleri tamamen hakediyormuş...
  • Yine Aralık ayında aldığım bir allıkla geçirdim bir ayı. Catrice markasının hiç bir ürününü şimdiye kadar kullanmamıştım vesonuç muhteşem. Aylık uygulamamda allıkta sınır yok tabiki her makyaja aynı allığı kullanamam tabiki. Ama bir ay kullanmamın sebebi o kadar beğendim ki sürekli elim ona gidiyor. Bu allığı kullandığım zaman kontür ürünü dahil kullanmıyorum. O yüzden kontür,bronzerlar bu ay bir kenarda kaldı allık yüzünden.
  • Veee bomba bir ürünlü karşınızdayım. Yazısını hazırlıyorum bu güzel mi güzel aydınlatıcının. Gratis yılbaşı indiriminde aldım kendisini o kalabalıkta, karışıklıkta keşfettim :) İyiki iyiki keşfetmişim. Normalde The Balm Mary Lou ya da Nars Copacabana aydınlatıcısını kullanırdım. Ama değişikliği özlemişim diyeyim. Yapısını ve bendeki renginin duruşunu çok beğendim. Bir ayda ortasının silinmesini başardığıma göre (resimde anlaşılmıyor yazısında paylaşacağım) demekki sevmişim.
  • Sanırım son parça :) Yeni yıl hediyesi almıştım kendime Nars'ın Man Ray koleksiyonu. Allık ve ruj ikilisi olarak satılıyordu. Bu ay sanırım bayılarak kullandım. Benim dudak rengimin tuhaflığından renkler değişiyor sürünce ama bu ruju nasıl sürdüysem öyle kaldı ve renginin nude tonunu kendime o kadar yakıştırdım ki... Yapı olarak mat değil ama parıl parılda değil kremsi yapıda tabiri caizse kaymak gibi :) Kesinlikle yedeklenecek kendileri...
Gerçekten çok uzun ama genel düşüncelerimi paylaştım. Hepsini kendi paramla alıp kullandığım, kendi düşüncelerimi yazdım. Buraya kadar okuduğunuz için gerçekten teşekkür ederim. 
Eğer izleyici değilseniz emeklerimin karşılığı olarak sağ taraftaki İZLEYİCİ butonuna basarsanız çok mutlu olurum :)























8 yorum:

  1. çok güzel hepsi ben de bazılarını kullandım ama balm paletin dude olanı benim elimden düşmedi diyebilirim son 2-3 aydır...

    YanıtlaSil
  2. BalmJovi benim de ilk bitirdiğim palet 😊

    YanıtlaSil
  3. Birara Balm jovi paleti almayı bende çok istiyordum sonra yerine Nude tude’u almıştım 🙈

    YanıtlaSil
  4. Bir ara ben de boyle yapmistim, cok pratik oliyordu ne yapacagini bilmek tekrar mi yapsam 🙆

    YanıtlaSil
  5. Maskarayi Tuba sayesinde aldim ve elimden dusmuyor. Balm Jovi cok guzel bi palet

    YanıtlaSil
  6. Wet'n Wild aydınlatıcı benim de elimden düşmüyor :) LR fondoteni de merak ettim, bakayım ben de..

    YanıtlaSil
  7. eyeliner,maskara,pudra ve ruj ortak favorilerimiz <3

    YanıtlaSil
  8. Makarayı çok merak ediyorum ben de :) The balm paletleri gerçekten efsane, her ay ben de belirli makyaj malzemelerini kullanırım. :) Harika ürünler seçmişsiniz, mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...