27 Eylül 2016 Salı

Kırmızı Saçlı Kadın - Orhan Pamuk

Merhaba Arkadaşlar,
Bugün sizlere bir kitaptan bahsetmek istiyorum.
Kırmızı Saçlı Kadın - Orhan Pamuk
Bu kitabı tatile giderken yolda okumaya başladım.Tabi pek fırsatım olmadı açıkçası ve eve gelince hemen bitirdim.
Nobel ödülü almış yazarımız Orhan Pamuk'un bilinen bir kitabı.

Kırmızı_Saçlı_ Kadın_Orhan_Pamuk



Kitap ana karakterimiz olan Cem'in çocukluğuyla başlıyor. Babasının onları bırakıp gitmesiyle annesiyle yaşam mücadelesi vermeye başlıyorlar. Fakat okul masrafları için çalışması gerekiyordu ve tanıdık vasıtasıyla bir kuyu ustası Mahmut ustayla Öngören kasabasına kuyu açmaya gider. Ve kitap tamda burada başlar.
Öngören kasabasında yaşadığı hayat onun tüm hayatını etkiler.
Ve Cem'in 40'lı yaşlarına kadar hayatı güzel ama bir o kadar eskiyi düşünerek geçer.
Ta ki bir gerçek ortaya çıkana kadar...
Kitapla ilgili pek bilgi vermek istemiyorum açıkçası.
Kırmızı_Saçlı_ Kadın_Orhan_Pamuk


Kitabın arka kapağında yazanlar zaten bir nevi kitabı tanıtıyor.
Okumanızı tavsiye ederim.
Kitap başlarda sıkıcı gelse de hikaye ilerledikçe merak etmeye başladım.
Nobel ödülü almış bir yazarın kötü yazma gibi eleştirisi olamaz zaten.
Anlatımı ve dili çok iyi.

Yorumlarınızı bekliyorum.

instagram : merveilehayattan
youtube : Merve Çetin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...