9 Eylül 2016 Cuma

BAYRAM İNDİRİMİNDEN GRATİSTEN ALDIKLARIM

Merhaba Arkadaşlar,
Bu ay gratis'ten aldıklarımı göstermek istiyorum sizlere.
Ve tabi ki bayram indiriminden aldıklarım var tabiki.
Ama halen devam ediyor indirim bir- iki parça daha alabilirim.

Gelelim indirim dışı aldıklarıma


Bu iki ürünü tamamen ihtiyaçtan aldım. Yüz yıkama jelim bitmişti. Bende diadermine yüz yıkama jelini denemek istedim.
Garnier Micellar suyunu daha önce hiç denememiştim.
Onu da denemek için aldım.


Gelelim hafta sonu indirim zamanında gözüme takılan bir pakete.
Maybelline sanırım yaz başı çıkardı bu "HELLO SUMMER" adlı paketi.
Bunu da göz kalemi alacağım zaman sanırım şanstan bunu buldum 1 tl farkla minik bir makyaj çantası ve babylipslerden almış oldum :)


Ve bayram indirimi alışverişim çok iyi geldi bana.
rimelim bitme noktasındıydı,
göz altı kapatıcım- aydınlatıcım bitmişti indirimi bekliyordum,
şimdi bayramda tatile gideceğim ve minik micellar su müthiş iyi oldu.
pudram var ama içindeki minik simler yüzünden artık kullanmayı istemiyordum alacaktım bu kiti millet öve öve bitiremeyince bende bunu alayım bari bronzerı da kullanır kontür yaparım dedim.
Ve sonuç olarak makyajı başka boyuta taşıyan baz.
Bunu da son zamanlarda çok fazla gördüm denemek için aldım ve fiyatı da çok komik bir rakama geldi attım sepete.

Aldıklarım bu şekilde.
Aslında tamamen yaptığım alışverişler ihtiyaç fuzuli hiç birşey yok.

Okuduğunuz için teşekkürler yorum yapmayı ve takip butonuna basmayı unutmayın... 

instagram : merveilehayattan
youtube: Merve Çetin    








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...