22 Mart 2016 Salı

Umutsuz - Mutsuz mu Devam Edeceğiz?

Merhaba Arkadaşlar,
Biliyorum yazı yazmam gerekiyor ama şu ortamda ne derece yazı yazmak isteyebilirim bilmiyorum.
İstemeye istemeye yazmak istemiyorum.
Sonuçta buraya yazmayı hobi olarak görüyorum ve keyif almam gerekiyor.
Geleceğimden, geleceğimizden endişeliyim.
Ülkemden, yaşadığım şehirden, sokaklardan korkuyorum.
Hayatımıza bir şekilde devam etmek zorundayız.
Hepimiz işimize, okulumuza gitmek zorundayız.
Sürekli böyle bir korkuyla evde kalamayız. 

Her gün işe geliyorum ve arkamda anneme bıraktığım bebeğim var. Akşam acaba eve gidebilecek miyim korkusu kaplıyor içimi.
Düşünmemek için;
Güzel günleri, onun doğum günlerini, gideceğimiz tatilleri, eğleneceğimiz güzel anların hayalini kuruyorum.

İnsan geleceğinden endişe duymamalı.
Umutlu olmalı ki bugünlerinin daha güzel geçmesi için.
Umutsuz ve mutsuz bir anımız olmamasını diliyorum...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...