11 Mart 2016 Cuma

İnstagram "merveilehayattan" #3

Merhaba Arkadaşlar,
Bugün size seri haline dönüştürdüğüm instagram yazımı yazacağım.
Yüklediğim resimler azaltılmış şekilde çünkü ara verdiğimin farkındayım ve çok resim olmuş o kadar sizi sıkmak istemem.
Hemen başlayalım.


Bu resmi bir sabah işe hazırlanırken çekmiştim.


Orkidemin güzelliği karşısında hayranlığımı fotoğraflamıştım.
küçük detaylara bakar mısınız? Doğanın güzelliği...


Bunu da bir #tbt günü yüklemiştim.
2 sene önce bahar başlamak üzere eşimle Kartepe'ye gezmeye gitmiştik.
O zaman bebekte yoktu hafta sonları özellikle pazar günleri nereye gitsek diye düşünmekten başımız ağrırdı :)
Şimdi daha mutluyum aslında kızım var. Kış olduu için insan çıkamıyor hasta olacak diye ama artık yaz geliyor. Başlasın gezmeler...


Kahve insanı dinlenirken mutlu eden,
yorgunken dinç eden,
dikkatsizken kafayı toparlayan şey...
Güzel yazdım di mi? 


Evet arkadaşlar ilgi alanlarımdan biridir benim kitap.
Akşamları kızımı uyuttuğum gibialırım kahve - kitap ikilimi çekilirim koltuğuma ohh...


İlgi alanlarımdan diğeri makyaj olunca sabah genelde yaptıklarımı çekiyorum ama bazen sürekli aynı fotoğraf tarzlarından sıkılıp çekmiyorum da.
Çünkü bitirme projesinde olduğumdan bazı ürünler sürekli resimlerde olunca olmuyor.


İnstagram'da biliyorsunuzdur etkinlik yapılıyor.
Bir etkinlikte de bir arkadaş beni de eklemiş bende kırmadım tabi.
Olay alıp ta keşke almasaydım dediklerimiz.
Bu ürünleri keşke almasaydım dedim mi dedim :(


Bu parfümlerin benim için yeri çok ayrı.
Hepsi anılarla, eski günlerle anımsadığım kokularım.
212 VIP hariç yeni bir parfüm o eşimin hediyesi.


Bazen renk uyumu olan şeyleri çekmeyi de seviyorum. 
Koç burcuyumdur ben.
Koçların rengi tabi ki KIRMIZI...
Ayrıca Pastel'in bu ruju tam bir mat ve bordo...

Demin de bahsetmiştim sabah makyaj fotolarını işte bu da onlardan biri değişiklik olsun diye direk makyaj çantasından çekmiştim.


Cilt bakım ürünlerim...
Çok fazla karışık ürün kullanmayı sevmiyorum.
Her gün düzenli aynı ürünleri kullanınca cildimin daha iyi yönde etkilendiğini düşünnüyorum.
O yüzden Loreal set halinde.
Göz makyaj çıkarıcım zaten tek favorim.
Yıkama jelimden çok memnunum.
Tonik %100 doğal.
Peeling ve maske yetiyor bana.


Gelelim arada çok sevdiğim ürünlerden paylaştıklarıma.
The Balm Mary Lou Manizer.
Normalde Balm Jovi paletindekini kullanıyordum ama baktım o bitecek gibi değil.
Bunu da eşim almıştı baktım kutusu, görünüşü güzel stok kutusundan çıkardım kendisini artık bunu kullanıyorum...


Bu iki ürün vücut nemlendiricim ikisi de artık diplere geldiler.
Bende görüpte alıp almamak arasında kalanlara fikir amacıyla paylaşmıştım.
Eğer görürseniz atın sepete ikisi de şahane...


Bunlarda saç ürünlerim.
Bunu paylaştıktan sonra şampuanım bitti ve artık bunu kullanmıyorum Urban Care olana geçtim...

lorac_pro_palet

İşte bomba bu.
Artık Lorac Pro paletim var.
Bunu anlatan swatchladığım bir yazı gelecek ama alarak en doğru kararı vermişim diyorum başka da bir şey demiyorum.
Ülkemizde malesef yok kendi sitesinden alabilirsiniz.


Sabah paylaştığım resimlerde bir değişiklik akşam çektim bunu.
O akşam gezmeye gidiyorduk akşam makyajı yapmıştım onu çektim.
Paletimle ilk makyajı da o zaman yapıp aşık olmuştum.
Nivea balsamda dikkat çekebilir onu da anlatan bir yazı gelecek.


Hafta sonu dışarı çıkarken yaptığım hafif makyajın görseli de bu şekildeydi...
Az öz olmuştu...

Uzun bir yazı oldu sanırım sıkılmazsınız.
Eklemediğim resimlerde oldu.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
İzleyici butonuna basarak takibe alabilirsiniz.

Yorumlanız benim için çok önemli...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...