7 Mart 2016 Pazartesi

KİTAP YORUMU #3 "BAB-I ESRAR - AHMET ÜMİT"

bab-ı_esrar_ahmet_ümit

Bu kitabın yorumunu nasıl yapacağımı gerçekten bilmiyorum.
Etkileyicilik mi desem gerçeklik mi desem şuan hangisini desem bilmiyorum.
Hayatımda o kadar çok kitap okudum ki çoğunun kapağını kapatınca hayatıma kaldığım yerden devam ettim.
Yok bunda öyle olmadı.
Sayılıdır kitabı kapatsam da hala o sayfalarda durduğum.
Ben mi kendimi kaptırırım o kadar, kitap mı beni içine kapatır orasını bilemem ama bu kitapta onu yaşadım.

Bu kitap 600 küsur sayfalık kitabı 3 günde resmen yedim.
Kitap hakkında derin bilgilere girmek istemiyorum yüzeysel anlatıp yorumlayacağım.
Karen Kimya ana karakterimiz,
32 yaşında ve doktor sevgilisinden hamile.
Sevgilisi hayatını yaşamak ve bebeği aldırmasını ister,
Karen bu kararını henüz veremezken düşünme fırsatını yakalar.
Çok büyük bir sigorta şirketinde çalışıyor.
Türkiye'de acentaları bulunuyor.
Konya'da büyük bir otel yangını oluyor ve incelenmesi, sigortanın ödenmesi için merkezden birinin gitmesi gerekiyor.Müdürü de Karen'in başarısından dolayı onu gönderiyor. Karen Kimya'da babası tarafından Türk hatta tesadüf Konyalıdır. Büyük bir olaylar zinciri kitabı takip eder.
Kitap bir taraftan otelin yangınıyla ilgilense de aslında Karen'in Şems-i Tebrizi-Mevlana aşkına değiniyor.
O kadar etkileyici tüyleri diken diken eden olaylar oluyor ki kitabı okurken eşim yanımda otururken korkuyordum. 
Kitabı o günlük kapattığımda bir daha ki okumama kadar sürekli  merak ettim. O yüzden 3 günde bitirip rahatladım.
Çok iyi bir dille yazılmış. Anlatımı çok kolay. Olay akışı muazzam bir şekilde ilerliyor.
Ve Ahmet Ümit kitaplarında senaryo öyle yazılmış ki kendimi kitabın içinde buluyorum.
Ahmet Ümit'in Beyoğlu Rapsodisinden sonra okuduğum 2.kitabı.
Sanırım kitap serilerini alacağım.
Hatta şuan Aşk Köpekliktir kitabını okuyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Yorumlarınızı bekliyorum.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...