3 Ocak 2018 Çarşamba

2018 - YENİ YIL AJANDASI, PLANNER (2)

Herkese öncelikle iyi, mutlu seneler diliyorum.
Umarım 2018'i güzel bir şekilde geçiririz.
Yılın ilk yazısı da planlama, organize olmak üzerine yapalım.
Gelelim ajandama, Lecolor markası ve internet üzerinden sorunsuz bir şekilde aldım.
Fiyatı da  gayet cazip geldi 18,90 TL.
Resimlerle sayfalara bakalım.


Beni bu ajandaya öncelikle çeken ilk şey tabiki kapağı oldu.
Karton kapak ve renk olarak en sevdiklerimden mermer desen olunca dayanamadım.


İlk sayfa böyle YEPYENİ BAŞLANGIÇLARA...


Diğer sayfada ise 2 yıllık genel bir takvim bulunuyor. 



Sonra ise 2018 yılındaki hedefleriniz, dilekleriniz, ve özel günleriniz doldurulmayı bekliyor.


Veee kocaman bir sayfa kahve tarifi var. Hangisini seviyorsanız artık veya hepsini deneyin gitsin.
Birde keşfedeceğim yerler var. Eğer gezmeyi seviyorsanız tam size göre ama sevmiyorsanız veya ben anca yıllık izinde kaçarım diyorsanız hemen başlığı değiştirebilirsiniz.
Kitap Listesi yapabilirsiniz ki ben öyle yapacağım hem yıllık kitap sayımı görmüş olurum. Tabi satır yetmez ama :)


Şimde ise aylık genel plan bulunuyor 12 ay böyle yapılmış şekilde.
Genel planlar doğum günleri, tatiller, düğünler hemen yazılabilir.


Genel plandan sonra ayların haftalık olarak ayrılmış hali var. Sol taraf günlük, sağ taraf ise not kısmı.
Sağ tarafını günlük olarakta kullanabilirsiniz gün sonunda.


Ve 12 ayda bitince çizgili bir kısım başlıyor.
Burayı istediğinizce kullanabilirsiniz.
İster okuduğunuz kitapların özetini geçin.
İster başınıza gelen komik veya unutmak istemediğiniz olayları yazın.
Yani tarihle alakası olmayan olaylar bölümü diyelim biz bu kısma ve sayfa olarakta ajandanın yarısına yakını.


Arka kapağı da görün istedim. Ön kısımla devam eden desenlerde.


Herkesin bir ajandası olmalı bence.
İlla organizasyonları yazmak zorunda değilsiniz veya düp düzenli olmak zorunda da değilsiniz.
Sadece kendinizi iyi hissetmenize veya kendinizi düşünmenize sebep olacaktır ki bu da iyi bir rahatlatıcı.
Benim öyle günlerim yokki yazacak diyorsanız alın size haftalık yemek planlayıcısı veya okula gidiyorum diyorsanız ders programı yapın. 
Veya çocuklarınızla ilgili yazılar yazın.
İlerde baktığınızda yüzünüzde bir tebessüm bırakırsa ne mutlu...

Bu yazımında sonuna geldim sanırım. Yeni yıl artık başladı.
Hepimizin hayalleri gerçek olması dileğimle.

Sayfama takipçi ol butonuna basmayı unutmayınız.
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...

8 yorum:

  1. Ya cok begendim ajandayi acaba mavisi var midir bakacagim😍😍

    YanıtlaSil
  2. yeni bir senenin en güzel yanlarından biri ajandalar..her sene daha güzel modeller çıkıyor sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma hem daha güzelleri çıkıyor hem de çok işlevli oluyorlar...

      Sil
  3. Ajanda kullanmayı çok severim. Her yıl sonu yeni yıl için bir ajanda mutlaka alıyorum. Bu da inanılmaz güzelmiş hiç görmemiştim.

    YanıtlaSil
  4. Ajandalara bayılırım, deseni de çok güzel. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...