30 Mayıs 2017 Salı

H&M CONTOUR PALETTE - KONTUR PALETİ

hm_kontur_paleti

Merhaba Arkadaşlar,
Yakın zamanda yaptığım alışverişlerden biri de H&M'den.
H&M son zamanlarda kozmetik anlamında kendini baya geliştirdiğini düşünüyorum.
İçerik olarak ilk çıkardıklarına göre kat kat arttığını zaten her kullanan biliyor.
Kalite olarakta kendini belli etmeye, ucuz ürünler kategorisinde bence aşama atladığını düşünüyorum.
H&M'ye artık her gidişimde kozmetik reyonuna bakmadan kesinlikle çıkmıyorum.
Daha ilk zamanlarında çıkan far paletini almıştım. 
Mesela günlük kullanıma göre gayet başarılı da bulmuştum.
Bir kaç parça daha alıp memnun olduğumu belirtmek isterim.
Derken;
Geçen yine gittiğimde reyonun hepsinin dolu olduğunu ama sadece bu üründen 2 tane kalması benim dikkatimi çekmişti.
Ambalajını zaten söylemiyorum bile :)
Vee tabi ki fiyatı 6 tane dev rengin 19,90 tl olması almama engel olamadı.
Bir kaç keredir kullanıyorum.
Ve bayıldım. Dağılması, rengini vermesi çok iyi.
Kalıcılığı da benim için yeterli. Eve gittiğimde hala yerinde durduğunu görmek bence başarılı olduğunu gösterir.
Ben birde sürekli eli yüzünde olan biri olarak :)
Swatchlarını bir sonraki yazımda paylaşacağım. Biraz daha kullanıp hem net fikrimi aktarmış olurum.
Far olarakta denemek istiyorum onunla ilgili de bilgilendirmiş olurum...
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Siz H&M'nin hangi ürününden memnunsunuz veya değilsiniz? yorumlara yazarsanız sevinirim...
❤❤❤

Bloğumu izlemeyi - takip etmeyi unutmayın...
Beni instagramdan ve youtube kanalımdan takip etmeyi unutmayın...

"merveilehayattan"











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...