25 Mayıs 2017 Perşembe

ESSENCE I LOVE EXTREME MASKARA "ilk izlenim"


Merhaba Arkadaşlar,
Geçen gün alışverişe çıktığımda bir Rossman'a bakayım diyerek içeri girdim.
Çeşitli markalara baktım fakat gözüme çarpan birşey olmadı.
Tam çıkacakken herkesin öve öve bitiremediği, kullanların - beğenenlerin hepsi 3-5 adet alıp stokladığı bir rimel takıldı gözüme. 
Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara


essence_ı_love_extreme_mascara


Nedenini bilmediğim bir şekilde hiç alasım gelmiyordu şimdiye kadar.
Neyse blog yazıyorum, instagram'da resim paylaşıyorum,youtube kanalımda var ya dur bende deneyeyim de yorumlarımı paylaşırım dedim.
Neyse aldım geldim eve.
Ertesi gün hafif bir makyaj yapıp bunu deneyeyim diye kullandım.
Tabi bütün maskaralar da olan şey ilk açıldığında çok ıslak olduğu için ilk izlenim "bunu mu bu kadar övdüler acaba?" şeklinde oldu. 
Ne hacim var, ne de ekstra uzunluk.
Benim kirpiklerimi olduğu gibi sadece çok çok az kıvırdı o kadar.
Şu an yeni olduğu için hala aynı duygulardayım.
Biraz o aşırı ıslaklığın geçmesini bekleyeceğim sanırım.
İlk izlenimim bu şekildeydi.
Bakalım ilerleyen zamanda neler düşüneceğim göreceğiz...

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...
BLOĞUMU TAKİP ETMEK İÇİN SOL TARAFTA TAKİP ET'E BASMANIZ YETERLİ...

İNSTAGRAM : merveilehayattan
YOUTUBE : merveilehayattan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...