17 Eylül 2014 Çarşamba

Watsons Hafta Sonu İndirimi Aldıklarım

Merhaba arkadaşlar,
Yoğun bir dönemden geçtiğim için bloğa vakit harcamakta zorlanıyorum. Kurs işlerim olduğu için son 1,5 ayım kaldı sonrasında harika yazılarla burada olacağım.
Bu ara kozmetik ürün satış yapan yerlerde özellikle Gratis ve Watsons'ta büyük bir rekabet görüyorum sizde farkındasınızdır diye düşünüyorum. Sürekli indirim ve tek günlük veya aylık müthiş indirimler söz konusu olmaya başladı.Onlar rekabet ederken haliyle bizde yararlanıyoruz böyle indirimlerde.
Evde o kadar çok ürünüm var ki bir gün hepsini güzelce düzenleyip sizinle paylaşmayı düşünüyorum. Dolayısıyla alışverişe gidince de dur onu da alayım dur şunu da alayım demiyorum artık. İhtiyacım varsa öyle sepete atıyorum.
Uzun süredir düşündüğüm bir konu vardı. O da nemlendiricimi artık gece ve gündüz olarak ikiye ayırma vaktimin geldiğiydi. Yaşım 25 olduğu için nemlendirici artık bir üst level'a geçmiş bulunmakta. Bayanlarda yüzdeki çizgi ve kırışıklıkların 25 yaşında temel oluşturmaya başladığını çoğu yerde okumuştum. bende ne kadar erken önlem o kadar sorunsuz cilt diyerek araştırmaya başlamıştım ki Watsons indirim yapmasın mı? Eee tabi iş çıkışı kendimi watsons'ta buldum.
Sonuç;
watsons_alışverişi_neutrogena_diadermine

Bu şekilde kasanın önüne gelmiştim. Aldıklarım sadece ihtiyacım olanlar.

Deminde bahsettiğim gibi aradığım gece kremi bulunmuştu.
Yoğun bir nemlendirme özelliği var.
Düzenli bir şekilde kullanırsam eğer ben bu kremi zaten bu kadar nemlendirmeye kırışık,çizgi namına bir şeyin olması imkansız.
Ben çok memnun kaldığımı belirtmek isterim.
diadermine_gece_kremi

diadermine_gece_kremi

Aldığım diğer ürünse;
neutrogena_göz_makyaj_temizleyici
Neutrogena göz makyaj temizleyicisi...
Göz makyajtezleyici olarak diğer resimlerimde görmüşsünüzdür BABE'nin temizleyicisini kullanıyordum ve dibinde şuan. Bende indirimdeyken bu ürünü denemek için aldım. 
Kullanmadan önce iyici çalkalamamız gerekiyor çift bazlı çünkü. Hoşuma tek gitmeyen yanı kapaktan başka tıpası olmayışı yanlışla devirsek bütün ürün yerde...
Veee kullandım tabiki hemen sonuç mu?
Diğer temizleyicilerde hep rimel ve göz içindeki kalemler hep kalmıştır gözümde ve sonucundada göz altlarımda siyahlık olarak alırdı ve ayrıca tekrar temizlerdim. ben ilk defa temizledikten sonra makyajsız bir göz gördüm.
Ultra temizliyor yani kalıntısız.
İyiki almışım diyorum.

Bu yazınında sonuna geldik.
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...





1 yorum:

  1. Merhaba canım. Bu indirimler bizim başımızı belaya sokacak zaten. dayanamayıp kendimizi bu mağazaların kapısında buluveriyoruz vallahi. kremlerini güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...