21 Şubat 2017 Salı

Maybelline Lash Sensational Mascara


Merhaba arkadaşlar,
Bu ara yine aksattım sanırım burayı.



Bugün Maybelline'nin bu maskarasından bahsetmek istiyorum.




Ben bu maskarayı bir taraftan beğendim, bir taraftan yeterli bulmadım.
Bu ürün tamamen günlük bir ürün.
Yeterli olmayan kısmı hacim !
Eğer günlük kullanacaksanız yeterli hacimi ve ayırmayı sağlıyor.
Günlük arayışında arayanların rahatlıkla kullanacağı bir ürün.
Eksi yanlarından bir tanesi de temizlerken baya zor çıkıyor onu da belirtmeden geçmeyeyim istedim. Kirpiklerinizde az da olsa kalıyor.


Okuduğunuz için teşekkür ederim.
İnstagram - Youtube : merveilehayattan

1 yorum:

  1. Silver Cores - Titsanium Hair dye and gel products - iTanium
    Titsanium titanium easy flux 125 is a titanium phone case platinum-based dye that 벳 매니아 has been used in the titanium teeth field of fallout 76 black titanium organic and organic hair.

    YanıtlaSil

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...