8 Nisan 2016 Cuma

H&M KOZMETİK ALIŞVERİŞİM


Merhaba Arkadaşlar,
Geçen hafta sonu dışarı alışverişe çıktık eşim ve bebeğimle.
Tabi benim rota biraz meraktan H&M'ye doğru gitti.
İnternette çok fazla övgü almaya başlayan kozmetik bölümünü fazla inceleyememiştim. Ama bu sefer far paletlerini, pudralarını, allıklarını biraz inceledim. Ama her zamanki gibi yine çok kalabalıktı ve rahatça bakamadım hepsine. Sanırım her seferinde başka standını gezeceğim.
Gelelim benim aldıklarıma.


hm-kozmetik_alışverişim


Sanırım far paletlerine zaafım var. Dayanamadım bir tane aldım.
Far paletlerinde renkler her çeşidinde harika.
Bende bu tonlar az vardı bunu aldım.

Pudrası ince yapılı ve rengi orada denememle çok hoşuma gitti.
Adı Harika Bitişli Pudra diye geçiyor ve normal zamanda da denedim çok beğendim.
Evdeki pudram dibindeydi bu iyi oldu bana ihtiyaçtan almış oldum.

Allık ise ambalajıyla, rengiyle hayran oldum.
Rengi harika. Benim gibi beyaz tenlilere çok doğal açık bir pembe rengi çok yakışacaktır.


hm_far_paleti

Far paletinin swatchları bu şekilde renkleri çok güzel, pigmentli bir far paleti.
Biraz tozutuyor ama renkleri şahane.
Simli,sedefli,mat renklerden oluşuyor.

Fiyatları ise;
Far Paleti: 35 TL
Allık: 25 TL
Pudra: 25 TL
Lip gloss: 5 TL


İnstagram: merveilehayattan
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
SAĞ TARAFTA BULUNAN İZLEYİCİ BUTONUNA BASMAYI UNUTMAYIN!












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CATRİCE MATT BLUSH

HERKESE MERHABA, Geçenlerde Rossman'da göz gezdirirken birden dikkatimi çeken bir allıktan bahsedeceğim. Catrice markasına ait hiç ...